Isnin, 31 Disember 2012

happy year end :)



2012 smpai kemuncak nya.. 356 hari,52 minngu dan 12 bulan cukup byk mcm hal dan ujian aku hadapi. manis,pahit, tawar, masam & xda rasa pun ada. tapi semua tu mengajar aku erti hidup dan mendewasa knn aku yg kian dewasa ( cehh ayat bajet power ) . tahun 2012 jgk mcm2 hal aku nmpk dan secara directly nya mnjadi ikutan dan sempadan buat aku.

 tahun ne aku kehilangan seorang yg amat bermakna buat aku. beliau bapak sedara aku. actually aku anggap beliau cm bpk aku suda coz every time we got any problem just contact and he will give any help. beliau byk bagi motivasi dgn kami. aku ingat lagi time beliau nazak d icu aku smpai ja dari kota kinabalu petang tu aku direct p hospital. smpai hospital aku direct masuk wad tgk arwah. mmg aku xdpt tahan aku nangis tgk beliau kena cucuk dgn mcm hos d mulut, leher dan tgn. aku xtahan aku kuar. 2 hari aku tido hospital beliau sedar aku masuk tgk dan xtahan lagi bila beliau mintak air minum. tapi nurse xbagi coz ada sukatan.  genap 7 hari bermalam di hospital beliau tinggal kan kami semua. paling sadis tgk anak arwah yg bongsu. mmg xdapat tahan dia cakap “ abah xmau ikut kita balik “. yes he’s not with us anymore but I believe he still in our heart.
tahun ne jgk kami sekeluarga terima ahli baru yeah! yg pertama anak buah lelaki named MOHD SHAKIRIJ ZIKRIJ mau terbelit urt leher aku ! he’s very adorable muka cute ala-ala korea gitu. ibu chie-chie doakan jadi anak yg soleh dunia akhirat amin. and last but not least kami dpt abg ipar baru J moga my sis dapat jalani kehidupan berkeluarga dgn keberkatan amin ya rabb 

ya allah terima kasih atas nikmat yg kau berikan kami sepanjang tahun ne. moga tahun akan dtg ianya akan lebih baik. sesungguh nya engkau amat penyayang dan pemurah. tiada cinta agung selain cinta mu ya allah amin ya rab.

Tiada ulasan: