Jumaat, 28 Disember 2012

al-kisah :)


                                                           Assalamualaikum w.b.t
hai hai ( lambai2 tgn) first of all let me introduce myself. my name SITI NOR RAHMA BINTI WAHID ( Spell it right TQ ). suma org boleh panggil chie-chie. napa chie-chie? xtau mana muncul nama tu. whole family called me with that name so.. melekat hingga ke hari ini.. ok I’am originally sabahan. born on 8th feb 1992. yes still young ! now still studying at kolej yayasan sabah under university teknologi Malaysia in Dip. pengurusan teknologi perakaunan since june 2010 and aku PELAJAR AKHIR TAHUN yeah ! saat yg di tunggu hanya 6 bulan dgn izinNYa aku akn lepas dari segele-gelenye.




 Bf? ramai btl xtau mau kira cmna ( napa playgirl ek?) sama sekali silap ! BF stand for BOYFRIEND only, not SBF that’s mean SPECIAL BOYFRIEND ! . yup suda ada encik-encik, puan-puan tapi xble expose atas sebab musabab tertentu harap maaf dan bersabar J .




I’ll blogging cause I can share everything with u. aku bukan MENCAPAB ( mencari publisiti murahan ) tidak sama sekali ok? baiklah let me list why I’am here and talking too much

1)      I love blog walking
2)      berkongsi kegumbiraan/kegusaran  ku bersama kamu
3)      it about money AKA business (soon)
4)      kepopuliritian ( suda lari dari nawaitu ku )
5)      memanfaat kan masa yg ada
6)      mengekplotasi internet  J

ok gentlemen itu lah matlamat aku berada disini . bagi yg  tidak suka aku berada disini sila klik button cancel di atas dgn senag hati nya J. secara jujur dan ikhlas hati nya aku mengakui aku adalah pencinta MERAHJAMBU. aku  xpedulilah org mau ckp apa yg aku tau pink itu sungguh menawan dan chomel dan fabulous !.thats why bapak,ibu, abg n kakak aku terpaksa dan rela hati mengakui bahawa aku akan sawan bila nmpak pink huhui. . utk pengetahuan encik dan puan-puan aku sgt suka bercakap dan bila xbercakap 1 hari aku rasa rahang-rahang aku akan rasa sakit dan cramp ouch!. hurm ok nti update lgi. jgn lupa jenguk-jenguk lagi bubye :)








Tiada ulasan: