Sabtu, 6 Julai 2013

BENGANG !


assalamualaikum suma-suma orang..
hurm ok direct to the topic..aku mau Tanya kamu pernah ka alami situasi orang yang kamu xkenal tinggi suara dgn kamu hanya sebab kamu x bagi perhatian dgn dia? tidak kah itu d kategorikan sbagai KURANG AJAR wahai orang-orang? lau aku ja mmg sah-sah aku bengang tahap cipan sampai aku rasa mau ja baling dgn kerusi manusia tu. eh emosi pulak aku kan?

actually tadi aku p minum dekat kedai makan dengan EN. AZWAN dgn abang n cousin dia .. dlm kedai tu ada la 1 meja tu duduk customer lain. mau di jadikan cerita customer dah mau abis makan then dia mau bayar la kn? suma staff pn time tu bz kemas-kemas coz kedai tu mau tutup so perhatian tu agak tertumpu dgn kerja masing-masing la kan? tiba-tiba customer tu teriak “ BOS! BAYAR BOS! BUKAN AKU XBAYAR PUN !!”. . punya sedap bahasa kau. dgn dia bawa budak lagi. mau nya budak tu ikut perangai dia padan muka dapat anak kurang ajar cam dia jua kan? MAKLUM LAH BAPAK RINTIK ANAK BOREK.


aku emosi sikit tgk orang kurang ajar ne. cuba la dia letakkan situasi dia tempat orang yg dia teriak tadi tu apa dia rasa ek?  aku bukan mau ceramah la kan tapi aku rasa x patut la dia buat gtu tgk situasi la bah cmana. lain la lau staff tadi tu main congkak @ main sorok-sorok time tu kan.
so moral of the story please respect each other whoever u are k? ingat 
karma tu sentiasa ada. buat baik d balas baik. J




Tiada ulasan: